2009年5月24日星期日

Quando quando quando 什么时候 什么时候 什么时候



海尼根除了happy together以外的另一首广告歌曲

Tell me when will you be mine
告诉我你什么时候会属于我
Tell me quando quando quando
告诉我什么时候、什么时候、什么时候
We can share a love divine
让我们之间有神圣的爱
Please don't make me wait again
请不要再让我等待
When will you say yes to me
你什么时候会对我说我愿意
Tell me quando quando quando
告诉我什么时候、什么时候、什么时候
You mean happiness to me
你是我的幸福
Oh my love please tell me when
我的爱,请让我知道什么时候
Every moments a day
一刻如一日
Every day seems a lifetime
一日如一生
Let me show you the way
让我引导你
To a joy beyond compare
到达无可比较的快乐
I can't wait a moment more
我再也不能等待
Tell me quando quando quando
告诉我什么时候、什么时候、什么时候
Say to me that you adore
说我是你所爱
And then darling tell me when
然后亲爱的告诉我什么时候
Every moments a day
一刻如一日
Every day seems a lifetime
一日如一生
Let me show you the way
让我引导你
To a joy beyond compare
到达无可比较的快乐
I can't wait a moment more
我再也不能等待
Tell me quando quando quando
告诉我什么时候、什么时候、什么时候
Say its me that you adore
说我是你所爱
And then darling tell me when
然后亲爱的告诉我什么时候
Whoa my lover tell me when
爱人告诉我什么时候
Oh my darling tell me when
亲爱的告诉我什么时候
Oh come on tell me when
请告诉我什么时候
Yea tell me when
说吧什么时候

歌词取自百度网站

没有评论:

发表评论